REGULAMIN  UCZESTNICTWA W INDYWIDUALNYCH ZAJĘCIACH JĘZYKOWYCH W SZKOLE JĘZYKOWEJ HI ENGLISH W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

W roku szkolnym 2025/2026

Właściciel szkoły językowej : Marta Yalçin, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MY OFFICE , z siedzibą przy ul. Strzeleckiej 35/5, 63-400 Ostrów Wielkopolski,
NIP: 5961530434, działająca pod nazwą „Hi English”,


§1. ZASADY UCZESTNICTWA

  1. Regulamin dotyczy uczestnictwa w indywidualnych zajęciach językowych organizowanych przez Szkołę Językową.
  2. Kurs obejmuje zajęcia stacjonarne odbywające się od poniedziałku do piątku w dniach i godzinach indywidualnie ustalonych z klientem w siedzibie szkoły przy ul. Strzeleckiej 35 w lokalu nr 5
  3. Zajęcia odbywają się w terminie: od 22 września 2025 r. do 19 czerwca 2026 r.

§2. PŁATNOŚCI

  1. Cena jednej lekcji ustalana jest indywidualnie i wynosi: 80 zł brutto za 60 minut.
  2. Harmonogram zajęć ustalany jest indywidualnie pomiędzy Klientem a nauczycielem na początku każdego miesiąca. Liczba ustalonych zajęć w danym miesiącu stanowi podstawę do naliczenia opłaty miesięcznej.
  3. Opłaty należy dokonywać z góry do 10. dnia każdego miesiąca przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze.

UWAGA w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko dziecka, oraz nr faktury/dokumentu.

  1. Brak zapłaty w terminie skutkuje naliczeniem odsetek ustawowych za opóźnienie oraz może prowadzić do wstrzymania zajęć.
  2. Nieobecność kursanta – niezależnie od przyczyny, w tym choroby -nie zwalnia z obowiązku zapłaty za zajęcia, z wyjątkiem przypadków opisanych w §3.

§3. NIEOBECNOŚCI I ODWOŁANIA

  1. Klient ma prawo do odwołania 4 zajęć w trakcie trwania kursu- 2 zajecia na semestr (do 19 czerwca 2026 r.) z możliwością ich odliczenia od płatności.
  2. Aby odwołanie było uznane za skuteczne, należy je zgłosić co najmniej 24 godziny przed planowanym terminem zajęć – telefonicznie, sms-em lub mailowo.
  3. Zajęcia odwołane później lub nieodwołane są płatne w 100%.
  4. Możliwość przeniesienia zajęć na inny termin istnieje wyłącznie w ramach dostępnych godzin lektora i po wcześniejszym ustaleniu. Szkoła nie gwarantuje możliwości odrobienia.
  5. W przypadku odwołania zajęć przez Szkołę Językową (np. choroba lektora), szkoła zobowiązuje się do ustalenia nowego terminu lub zwrotu należności za dane zajęcia.
  6. Dni wolne od zajęć to święta kalendarzowe, dni wolne od zajęć szkolnych ze względu na przerwy świąteczne, ferie zimowe oraz długie weekendy. Takie dni nie są wliczane do rozliczenia i zostaną uwzględnione w miesięcznej opłacie.

§4. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Marta Yalçin – właścicielka Szkoły Językowej Hi English.
  2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji niniejszej umowy oraz obowiązków księgowych i prawnych.
  3. Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia.

§5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Szkoła Językowa odpowiada za bezpieczeństwo uczniów wyłącznie podczas trwania zajęć.
  2. Regulamin obowiązuje od 22.09.2025 do 19.06.2026. Każda ze stron może zrezygnować z kontynuacji zajęć z zachowaniem 2 tygodniowego  okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca.

Oświadczam, iż zapoznałem/am się oraz w pełni akceptuję powyższy regulamin oraz politykę prywatności.

…………………………………………………………

Podpis rodzica/opiekuna prawnego

REGULAMIN UCZESTNICTWA W GRUPOWYCH ZAJĘCIACH JĘZYKOWYCH

w Szkole Językowej Hi English w Ostrowie Wielkopolskim
rok szkolny 2025/2026 

Właściciel szkoły językowej: Marta Yalçin, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MY OFFICE, ul. Strzelecka 35/5, 63-400 Ostrów Wielkopolski,
NIP: 5961530434, działająca pod nazwą „Hi English”

§1. ZASADY UCZESTNICTWA

  1. Regulamin określa zasady uczestnictwa w grupowych zajęciach językowych organizowanych przez Szkołę Językową.
  2. Kurs obejmuje zajęcia stacjonarne odbywające się raz w tygodniu w ustalonym dniu i godzinie z kursantem w siedzibie szkoły przy ul. Strzeleckiej 35/5. Czas trwania jednej lekcji wynosi 60 minut
  3. Dokładna liczba tygodni zajęć zostanie określona po ustaleniu harmonogramu dla poszczególnych grup. Na tej podstawie zostanie również ustalony koszt kursu, który będzie proporcjonalny do liczby tygodni i będzie rozliczany w równych ratach.
  4. Grupa liczy maksymalnie 5 uczestników.
  5. Kurs trwa od 22 września 2025 r. do 19 czerwca 2026 r.

§2. Płatności

  1. Cena jednej lekcji wynosi 50 zł  za 60 minut.
  2. Płatność za zajęcia grupowe odbywa się w 9 równych ratach plus ewentualna płatność cząstkowa za zajęcia we wrześniu  na podstawie faktury wystawionej przez Szkołę Językową.
  3. Płatność należy uiścić do 10. dnia każdego miesiąca przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze. UWAGA w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko dziecka, oraz nr faktury.
  4. Brak zapłaty w terminie może skutkować wstrzymaniem udziału w zajęciach do momentu uregulowania należności.

§3. Nieobecności

  1.  Nieobecność dziecka na zajęciach – niezależnie od przyczyny, w tym choroby nie wpływa na wysokość opłaty. Zajęcia, w których dziecko nie uczestniczyło  nie są odrabiane ani zwracane.
  2. Zajęcia grupowe nie są odrabiane.
  3. Szkoła Językowa, według własnego uznania, może zaproponować alternatywne formy wsparcia (np. materiały dydaktyczne lub krótką konsultację).
  4. Dni wolne od zajęć to święta kalendarzowe, dni wolne od zajęć szkolnych ze względu na przerwy świąteczne, ferie zimowe oraz długie weekendy. Takie dni nie są wliczane do rozliczenia rocznego  i zostaną uwzględnione w rocznej opłacie- która będzie rozdzielona na równe raty.

§4. Czas trwania kursu i rezygnacja

  1. Kurs trwa określoną liczbę tygodni, zgodnie z harmonogramem ustalonym dla poszczególnych grup.
  2. Uczestnik może wypowiedzieć kurs z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
  3. Po zakończeniu kursu umowa wygasa automatycznie.
  4. W przypadku rezygnacji po dokonaniu płatności, opłata za bieżący miesiąc/tydzień nie podlega zwrotowi.

§5. Dane osobowe

  1. Szkoła Językowa przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami RODO w celu realizacji niniejszej umowy.
  2. Dane nie będą udostępniane osobom trzecim.
  3. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania i usunięcia.

§6. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
  2. Regulamin jest dostępny w siedzibie szkoły i na stronie internetowej.
  3. Szkoła może wprowadzać zmiany w regulaminie; obowiązują one uczestników zapisanych po ich opublikowaniu.
  4. Wszelkie spory będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia – przez właściwy sąd.

Podpisy :

……………………………………………….
Rodzic / Opiekun / Uczestnik